Wednesday, April 1, 2009

thanks arjuna..

kami 3 beradik~

me, adik, dara n pp~

me n adik~

the 3 of us~

pp n dara~

last weekend, me, ijam n adik went to MELAKA.. ijam pick me up kat MC.. after some hot fire conversation, we had made some agreement that only both of us know what the content of the BIG SECRET AGREEMENT..
Then, after he had done some of his matter kat kampung, the tree of us g balik segamat.. to hantar me balik umah.. the night b4 we had arguments.. n aku dengan tekad + keras hati + keras kepala + degil + xmo dengar cakap ape2 pn explaination dia.. he is such a patient guy actually.. no matter what i have done, i said, dia tetap akan pujuk aku.. walaupun ada masa dia hilang sabar ngan aku, n tinggikan suara, tp dia akan rendahkan tone suara dia.. hehe.. he will try his very best untuk make me smile again..
and after that, he will then hold me tightly in his arms without cares that its in pubilc!!
its no the first time he done that..
first time bia buat aku terkejut ms kami gaduh dalam kereta,
about a week b4 that.. dia baru balik dari JB,
aku lak tunggu dia 2 jam lebih kat depan menara maybank kl..
aku ms tu lapar + penat + tension + letih + tekanan + tension + period..
mane aku x hangin???
sampai je kl dia g office then ambik moto balik uman sbb nk ambik keta..
without mandi, terus rushing ambik aku..
hah.. pujuk aku ngan perfume body shop yang dia beli kat JB..
beberapa minit pastu, aku tersentap ngan kata2 dia..
aku pn diam je la..
then on our way ke putrajaya, nk jumpa my best fwen, nuha, dia tiba2 berhentikan kereta kat tepi kalan n pujuk aku...
aku diamkan je... n dia sambung jalan..
x lame pas tu dia pujuk aku sampai aku semyum..
n guess what?? right after aku senyum, terus dia hug aku..
thats the first time.. aku x leh nk tepis sbb dia grab aku kuat n aku pakai seat belt!!
second time the next day..
again aku terpaksa tunggu dia 2 jam lebih..
kali ni aku lapar +panas + bengkek + sakit hati+ bengang..
aku paham dia penat, semalam da kuar ngan aku + nuha + n kwn nuha sampai 4pg n plus dia baru balik dari JB..
tp salah ke aku???
tengah panas kot?? sape x marah??
ms tu kat tepi jalan yang agak sesak..
sama.. dia hug aku pas aku senyum..
aku terkejut kali ke 2..
x tahu nk react mcm mane..
he is kind of sweet kdg2 tu..
n last week pas kami da ok, dia hantar aku balik segamat.. sampai je tangkak, dia suh aku call dara n piya sbb dia nk belanja makan pizza.. ehh.. kwn aku kan? knp nk beria sangat? aku x call pn.. sbb saja nk suprisekan pp n dara.. sampai umah je pp tgh kutip kain..
dara lak nk kuar sambut aku.. terus dara xjd kuar n pp x jd angkat kain.. haha..
masing2 bersiap nk g makan..
he is such a nice guy.. bukan je jadi bf, kawan, teman n sahabat aku, malah offer diri jadi abang aku.. hehe.. sekarang dia pun kawan ngan kawan2 aku.. n aku pun kawan ngan kwn2 n sepupu dia kat kl..
aku dah belajar dari kesilapan aku dulu.. sebelum ni aku terlalu memiliki n sekarang aku nk ijam jadi kawan aku n bf aku.. yang setia mendengar masalah aku, n sentiasa bersama aku masa aku ad masalah.. bukan just spend time as couple je..
the sweetest thing is bila dia tanya " by, bile nk balik? padahal semalam dia baru hantar aku kat pudu n arini baru isnin!! "
thanks 4 everything dy..
i know its hard 4 u utk terima semua ni..
selalu je by buat prob kat dy..
im hurt badly inside..
i know its hurt ur feeling when by asyik cerita pasal fz, im, iwan n sumtime pap..
its just me..
by cuma cakap ape yang by rasa..
n by x pernah bohong dy kan..
the most important is that we have each other n we trust each other..

No comments:

Post a Comment