Thursday, April 16, 2009

perasaan yang x difahami..

adakalanya aku x mengerti..
apa yang aku rasakan..
kadang kala aku rasa mcm aku x pernah kenal dia..
kadang kala bagai diri ini dihimpit rindu yang teramat..
masih ternyiang2 kata2ny yang dia dah terfikir utuk memutuskan hubungan ni dh lama..
walhal xsampai seminggu yang lalu ape yang dia buat??
happy je kan?
serius aku rasa mcm teraniaya sangat2.. tertipu sangat2..
kenapa dia sangat2 kejam??
sedangkan aku x pernah pun terlintas nk menyakitiny..
hidup perlu diteruskan.. aku terus melangkah..
ada ketika aku rasa ingin tinggalkan semua kenangan dan xingin aku utk ingat ape pun..
tp apa kan daya.. hati ni terlalu ikhlas menyayangi dia..
setiap kali dia hantar aku, aku akan tengok dia berlalu sampai dia hilang..
pernah kah dia perasan tu semua?
sekarang, bila aku di hantarolehg seseorang, aku tengok x ada sapa yang melihat aku..
cinta pertama tiada tandinganny..
love remain the same no matter what..
cuma bg yang x memahami, suatu hari kau akn faham perasaan ini..

No comments:

Post a Comment