Wednesday, February 4, 2009

hey.. i`m not single!!

hah..
aku sekarang tengah happy..
aku da dapat pengganti..
aku dah jumpa seseorang yang boleh menyembuhkan luka kat dalam hati aku ni..
rasa nk jumpa je..
rindu sangat2 kat dia..
bila jumpa aku nk peluk dia..
nk cium dia..
kalau boleh, nk tido ngan dia..
aku xnk lepaskan dia walaupun sesaat!!
aku x sanggup nk tengok dia disamping perempuan lain..
aku terlalu CEMBURU..
ok la... aku cite sket tentang dia..
kulit dia cerah..
mata sepet..
senyuman dia buat aku x leh lelapkan mata..
sungguh aku terpikat dengan kerenah dia..
dia buat aku tersenyum sendiri..
aku sentiasa mengingati dia..
sampai mcm tu sekali..
mcm mane aku nk lepaskan dia?
sungguh.. hati ku kini sudah dimiliki...
(p/s : orangnya mohd harith bin mohd zaki.. anak buah aku.. hahahaha..)

No comments:

Post a Comment