Tuesday, February 3, 2009

FLYING WITHOUT WINGS

creamy carbonara..

cream carbonara + pizza golden ngan udang tempura kat atas..

me in pink..


smile2..



its a new me now..
im happy with what i hav n who i am..
i like to reward myself..
selama ni aku sibuk jaga orang..
now, time aku nk happy dengan life aku..
i got all my fwens wif me..
and i want to make lots of new fwen..
sekarang aku ada kawan baik aku yang selama ni bersama aku..
my old fwens.. putrajaya n kl..
ada yang dah kawen n ada anak pun..
hahah..
gilaz chikaz..
walaupun dah berpecah n bawa haluan masing2 tp kamu semua tetap di hati..
my rumate..
all the crazy women out there..
daya piya n dara..
arm.. banat n the gang..
semua la..
banat.. thanks for makes me happy..
aku x penah ada lelaki yang nyanyi kat aku sampai aku nangis..
hebat bangat kamo ni.
hehe..
my hosemate..
my jiran2..
my classmate..

classmate yang best!!!
eventhough sumtyme aku akan teringat..
tp i try my best..
k?
dont left me alone..
walk with me..
you all the best!!
love u guys...

No comments:

Post a Comment