Wednesday, February 4, 2009

c.r.a.z.y

bling2..

primavera

at the beach..

ayan goreng mc donald ( original)
@segamat

ayam goreng mc donald ( spicy)
@ one utama..

chocolate cake + oreo cake..

ayam goreng mc donald (happy meal)
@segamat..


sejak2 aku accident, aku ada tabiat yang aku sendiri xpaham kekadang tu.. sebelum ni ape2 pn mesti ada 2.. maksudny, if aku beli ape2, aku akan ambik 2.. 1 utk aku n 1 utk dia.. sekarang pun.. tapi 2-2 utk aku.. aku da x leh nk buat pilihan so selalunya aku akan ambik 2-2.. sejak kuar hospital, aku yang sebelum ni suke makan ikan da jadi suke makan ayam.. 2 ketul drumstik pita dara n daya da taw da.. boleh dikatakan setiap hari masa bulan puasa aku makan ayam goreng.. haha.. sekarang aku punya masalah utk memilih 1 benda bila aku nk beli barang.. mungkin dah terbiasa.. sbb tu if aku da nk beli sumthin, aku cpt2 ambik sebelum aku nampak yang lain.. harap2 nnt aku xde masalah nk pilih suami.. ahaks.. sape yang rapat ngan aku mst taw yang aku ni gila kasut.. aku mmg ske beli kasut.. masa dok kolej dle kasut aku saja lebih 10 pasang kat rak tu.. ann n dila taw la.. haha.. pernah kasut aku ilang sebelah.. x taw sape curi.. yang peliknye, sebelah ada.. sebelah x ada.. kasut tu istimewa buat aku sbb itu hadiah pemberian F (bukan nama sebenar) huhu.. walaupun tinggal sebelah, aku tetap simpan sbb kasut tu agak mahal n aku sayang kasut tu.. sekarang bile dah accident, ibu jari kaki kanan aku ada kesan jahit.. so ada parut besar di situ n sakit.. itu mempengaruhi design kasut yang aku pakai..sbb tu, bukan semua yang aku boleh pakai.. 4 pasang aku dah buang n kat segamat ni tinggal 7 pasanag.. ada sekali tu, aku g beli kasut ngan daya, dia suwo aku ambik 2-2 sbb aku x taw nk pilih yang mana.. masa aku kuar hospital, dengan pakai arm sling tu, jalan pun tempang, aku boleh ikot mumy npapa g jalan n aku beli 5 pasang kasut dengan try guna sebelah kaki sbb kaki kanan masih berdarah.. haha.. serius giler!! dara pun sama la.. ape pun yang aku ambik 2, dia paham.. n kadang2 if dia rasa yang benda tu leh di buang 1, dia akan buang.. tapi selalunya dia biarkan n menyokong aku je.. haha.. piya? dia xleh beli seketul je ayam.. terpaksa beli 2 gak.. hehe.. pas ni x taw la ape pulak.. hehehe... pendek kata, aku nk barang yang lebih dari satu..sbbny aku dah "hilang" aku yang dulu n aku xnk rasa kurang apa2.. (ala.. touching la pulak..) hehe..

No comments:

Post a Comment