Friday, August 6, 2010

kene tempuh jugak!!

dari dolu2 hingga sekarang, aku keep thinking of how my life would be? how my future would be? xsabar rasa nye nk keje n realisasikan semua plan2 yang aku pikirkan.. tp tah kenapa halangan demi halangan datang menerpa.. dugaan demi dugaan.. kini aku di duga lagi.. aku yang semakin hari ingin menjadi yang terbaik utk dia.. bertepuk sebelah tangan xkan berbunyi.. dulu, impian demi impian kami lakarkan cuma masa yang belum sampai utk kami lakukan apa yang dihajatkan.. tp kini setiba di persimpangan yang merumitkan, aku bingung mana hendak aku teruskan perjalanan.. sedangkan tangan yang memimpinku perlahan2 genggamannya dileraikan.. apa yang aku perlu lakukan Ya Allah? dugaan yang Engkau beri ini aku terima Ya Allah.. akan aku lalui utk mematangkan diri ku.. tp mampukah aku melunturkan walau sedikit ego lelaki ini? kau juga pernah elakukan kesilapan yang Maha menguji kesabaran dan kekuatan iman ku.. tp aku cuba terima dan berharap agar suatu hari nanti kau akan sedar.. aku berserah segalanya pada mu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment