Monday, August 9, 2010

damaikan hati kami..

Today, 09/08/10.. masa seakan pantas meninggalkan aku.. aku yang sekarangxtahu kemana arah tuju.. yes, im independent tp bukan semua yang kita boleh lalui seorang diri.. pastinya ada lelaki yang menjaga kita se-indipendent mana pn kita.. we still need men.. aku fikir kalau la satu hari, tayar kereta aku pancit, siapa nk tolong? Apa2 hal, sapa nk tolong? Separuh jiwa ku telah pergi.. Yes now I realize, bila kita jumpa org yang sayang kita, jangan la cuba mencari yang lebih baik tp cubalah jadi yang terbaik.. Bulan puasa akan menjelma beberapa hari lg.. semakin sunyi dan kosong aku rasakan.. aku yang kau lihat berdiri dihadapan mu sebenarnya lemah dan ingin rebah.. entah dimana silapnya tapi yang pastinya segala yang berlaku berpunca dari aku yang x sabar diketika itu.. entahlah.. aku menyesali segalanya tp mampukah aku ubah keadaan seperti sediakala? Kau lihat aku dengan mata kasar mu, aku tenang, gembira, ceria tiada duka tp setiap malam aku tidur dalam tangisan yang amat memedihkan.. ya tuhan, kau damaikan la hati hamba mu ini..Elakkan la persengketaan Ya ALLAH..

No comments:

Post a Comment