Friday, March 26, 2010

kegersangan pemikiran hati..

sekarang aku di depan PC..
dalam opis..
sambil nk menenangkan fikiran yang serabut..

bukan banyak kerja..
tp pk ps depan aku yang entah apa agaknya..

minggu2 terakhir aku di sini aku rasakan pantas berlalu..
walaupun pada awalnya aku agak terkejut dengan keadaan sekeliling..
tp kini aku mula menyukainya..

orang2 di sini baik2 belaka..
aku rasa bagai adik bongsu mereka..
ahhhh...
x sampai sebulan aku akan pergi..
entah bila akan kembali..

tp kehidupan masa hadapan lebih penting..
aku ingin buang segala kenangan pahit yang menghantui aku..

kau masih menjadi pelakon utama dalam mimpi2 ku!!
kau!! lelaki yang xsepatutnya aku ingat lg kerna segalanya amat perit!!
tp kenapa??
sepanjang aku degree aku sanggup buat apa saja asalkan x bertembung dengan kau!!!
bila jauh aku rasa lega.. tenang.. BAHAGIA.. AMAN!!

tp kini mengapa kau masih menghantui malam2 aku?
aku penat dengan hiruk pikuk kota!!
malam ku hanya berteman cahaya bulan..
aku ingin rehat.. tenteram..
tp pabila kau muncul aku terpaksa mencari jalan utk bangun dari tidurku yang nyenyak..
mimpi2 itu bukan lg mimpi2 indah sewaktu dulu..

cukuplah..
aku x perlu kau lg..
aku x ingin kau lg...

pergi!!!!

No comments:

Post a Comment