Thursday, June 11, 2009

great time~

it me la for sure.. haha.. mlm tu me with the gals g karok.. sara pny suara best just that dia nk nyanyi dalam safe zone dia je.. if push sket lg im sure she will be greater than me~ aku ske dngr orang nyanyi.. aku akn menjiwai lgu tu.. mcm jo, dia mmg terer lgu2 mcm axl's, lestari la n mcm2 lg.. blh nanges wo!!! setakat ni yang nyanyi sampai aku nangis banat la.. haha~ aku ni yang aku tahu just wings, search, may, iklim n ad la beberapa lg (yg famous je).. riena, aku paling xleh lupa lgu femenin ko tu.. menenangkan.. best2.. ske2... i like~ umm... szaza?? palig best dia nyanyi dangdut.. serious layan.. n zaf, diam2 berisi.. lagu yang dia nyanyi semua ok je.. pitching x lari pn.. hebat2 dorang ni.. diam2 tp semua berbakat.. pp leh join riena n szaza.. coz dia mmg teror nyanyi dangdut, nora, ella.. pernah sekali tu aku suh dia nyanyi lagu ziana.. jerit2 pn dia nyanyi gak sbb ms tu aku da xde suara.. ok je dia nyanyi.. haha~ love u pp~ n lastly msti la dara.. yg ni xde hal pny.. dah ad geng la aku.. so far yang paling sesuai duet ngan aku is my best friend, nuha.. suara dia mmg mantap.. kat skola aku juara n dia naib juara la ofcourse.. kalau kitorang duet, confom menang.. (perah santan)...

miss szaza yang konon2ny birthday dia la tu.. haha~ yang blakang tu joe n birthday boy~

sara~zaf~fara~riena~ rina.. baju ko bau sate la... haha~ masing2 sengal mlm tu.. aku ni nk kene jg line la pulak.. mcm2 posing kitorang mlm tu sbb nk surprisekan "bf wannabe" joe.. xtaw la dah bf ke lom.. hehe..bg aku dia sesuai di jadikan bf sbb dia leh get along ngan kwn2 joe.. n dia sikit pn x rasa kekok.. walaupun dengan kehadiran pendatang baru.. aku la tu sbb mlm tu bari first time aku jmp dia ni.. cool~ im praying for happiness for both of u~



miss joe n miss sara~


mlm tu mmg seronok.. happy sangat.. semua tension sbb pas test eco ptg tu.. anyway, thanks guys~

No comments:

Post a Comment