Monday, June 1, 2009

F.A.R.A.H N.A.D.Z.I.R.A.H.

*Banyak idea dalam perkara.
Farah says : Banyak idea? Hmm.. mmg banyak idea.. kadang2 tu idea yang pelik.. hehe~ bile dapat kawan yg satu kepala tu best sangat sbb leh share idea yang tah ape2 ni.. hehe~

* Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya.
Farah says : tu la yang peliknye.. kadang2 aku rasa mcm biase je tp orang kata aku ni kadang2 tu tb2 leh jd sukar utk difahami.. kalau member2 yang rapat tu mungkin dorang dah paham.. tp bg lelaki, bg aku senang je.. hati wanita tu luas bagai lautan.. jika diterokai, kita akan jumpa benda baru setiap hari..

* Berfikiran kehadapan.
farah says : mmg la.. semua orang berfikiran ke hadapan.. tp kdg2 tu berfikiran ke belakang gak.. hehe.. sbb teringat masa lalu..

* Berfikiran unik dan bijak.
Farah says : hehe.. ye ke ni?

* Penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa.
Farah says : umm.. yg ni dah comment td..

* Pemikiran yang tajam.
Farah says : hmm.. tajam mcm parang yang diasah.. hahah~ ye ke?

* Daya firasat yang sangat halus dan tinggi.
Farah says : kerja tangan halus tu ye kot tp firasat selalu x mengena.. sbb if hentam dalam exam jarang mengena.. hahaha~

* Sesuai jadi seorang doktor.
Farah says : sesuai jd doctor? Huh? Maybe farah yang lain kot.. but not me.. nk jmp doctor pn takot.. ni pulak nk korek perut orang? Huhu… x g keja la alamatnye aku ni kang..

* Cermat dan teliti.
Farah says : maybe.. kadang2 tu cuai gak.. aku ni ske tertinggal barang.. haha~

* Personaliti yang dinamik.
Farah says : hmmm.. wanted to be~

* Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia.
Farah says : yup.. ada rahsia yang aku simpan.. xada sesiapa pun yang tahu… it my BIG SECRET~ nama pun rahsia…

* Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra.
Farah says : aku ni sebelum nk bercakap ngan orang, aku tgk dlu orang tu.. if aku tgk dia ok, aku tegur la.. tp jangan salah sangka.. aku bukan sombong just x tahu nk start dari mana.. hehe~

* Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran.
farah says : berani? Aku ni kategori berani la.. sbb dah pernah dok dalam operation teater hampir 9 jam sbb operate bahu ni.. pemurah ? xleh tgk orang mintak sedekah.. kesian sangat.. walaupun sikit atleast aku tolong gak kan.. setia? Aku setia pada cinta.. banyak kesabaran? Aku sabar ngan orang2 yang ada dgn aku, orang yg cakap belakang pasal aku n orang yg kecewakan n hancurkan hati aku…. Aku masih blh tersentum.. sabar la tu kan…

* Terlalu degil dan keras hati.
Farah says : no lah… xde… xde… mane ada….

* Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya.
Farah says : mestilah.. semua orang pun mcm tu kn…

* Tak suka marah kecuali digugat.
Farah says : dulu aku selalu marah2 tp sekarang aku cool je.. Orang buat ape pn aku cool je.. kutuk2 aku dari belakang pn aku cool lg.. haha~ malas nk layan orang mcm tu.

* Mudah ambil berat terhadap orang lain.
Farah says : bukan nk puji diri.. tp orang yg kata.. hahaha~

* Pandai muhasabah diri.
Farah says : hmm… kalau dok sorang2 mst la muhasabah diri.. ye la.. pk masa lalu n masa depan..

* Cara berfikir yang lain dari orang lain.
Farah says : sumtimes..

* Pandai mendorong diri sendiri.
Farah says : dalam erti kata lain bg pandai mendorong diri sendiri tu mcm nk sedapkan hati sendiri la..

* Tidak hargai pujan.
Farah says : kadang2 rasa mcm x percaya pd pujian..rasa mcm org yang puji tu ad wat salah tp nk ttp salah dia, so dia puji la…


* Badan yang sasa.

Farah says : x sasa pn.. chubby ad la..

* Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik.
Farah says : yg nix taw nk comment.. haha~

* Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang.
Farah says : yes.. after all things that happened, I don’t trust serious relationship at this time.. maybe later..

* Suka duduk d irumah.
Farah says : haha.. yg ni salah giler!! Aku ske berjalan n xske dok umah~

* Sangat rajin dan berkemampuan tinggi.
Farah says : hmm.. kalau dah dapat mood nk study, xtdo pn xpe..

* Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia.
Farah says : maybe kot..

* Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi.
Farah says : yes.. xreti nk sorok2.. hippokrit je semua tu..

* Bercita-cita tinggi.
Farah says : hahaha.. teringat dulu2 ms zaman sekolah.. cita2 aku sebenarny nk jd saintis xpn ahli astronomi.. aku ni mmg minat sains.. dah tu dapat offer uitm diploma in banking.. degree in marketing.. nk saintis mendenye.. haha… hanya impian seorang kanak2…

* Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah.
Farah says : me, unpredictable~

No comments:

Post a Comment