Wednesday, March 25, 2009

aku sedang melawan kesepian..


Dalam hidup aku tersembunyi kisah2 yang tersirat..
Diam ku bukan bermakna aku tidak mahu campur..
Suara ku bukan bermakna aku seperti mereka..

Aku sembunyikan semuanya dari tatapan mata yang memandang..
Aku masih ada teman2 yang sentiasa berada di samping aku
Walaupun sejak kebelakangan ni aku teringat2 tentang kenangan lalu yang amat indah pada suatu ketika dan tanpa ku duga ia amat memeritkan pada akhirnya..
cinta di akhir garisan..

itu bukan lah penamat.. itu bukan lah pengakhirannya..
walaupun sesekali ku teringin melewati hatinya yang dingin..
Mendengar keluh resah sejak aku kehilangan dia..

Hati di hirisi rasa pilu..
kepahitan ku rasai..

Namun tiap kali ku cuba hampiri makin deras degup jantung ini..
ia tidak sederas dahulu..
dulunya jantung ku berdebar tipa kali aku bertentangan mata dengan nya..

kini.. degupan jantung ku semakin laju..
aku sendiri tidak mengerti..

yang pasti,
aku merindui sentuhan mesranya,
dan hangat pelukannya..

No comments:

Post a Comment